فوتبال جام ستارگان هرمزگان 

منطقه ویژه اقتصادی و ستارگان احمدی به فینال راه یافتند



تیم های منطقه ویژه اقتصادی و ستارگان احمدی با شکست دادن حریفان خود به فینال سومین دوره مسابقات فوتبال جام ستارگان هرمزگان راه یافتند.

 


به گزارش صبح ساحل، در اولین بازی نیمه نهایی تیم فوتبال منطقه ویژه اقتصادی با برتری مقابل هدف سازان جوان راهی فینال جام ستارگان هرمزگان شد. تیم منطقه ویژه اقتصادی با نتیجه دو بر یک تیم هدف سازان جوان را از پیش رو برداشت و به فینال صعود کرد.  سجاد رستمی و محمد صادق روشی گلزنان منطقه ویژه اقتصادی و حسام فولاد زاده تک گل هدف سازان را به ثمر رساند.
در دومین ديدار نیمه نهایی دو تیم ستارگان احمدی و منتخب مهاجرین در جدالی حساس برای مشخص شدن فینالیست دوم به مصاف هم رفتند. در این بازی تیم فوتبال ستارگان احمدی با پیروزی مقابل حریف خود
برای سومین دوره پیاپی راهی دیدار پایانی جام ستارگان هرمزگان شد.
در مرحله نیمه نهایی سومین دوره این پیکارها ستارگان احمدی  با پوکر علیرضا اسلامی چهار بر یک تیم شگفتی ساز جام ستارگان هرمزگان تیم منتخب مهاجرین را شکست داد. ستارگان احمدی که سومین حضور خود را در فینال جام ستارگان هرمزگان تجربه می کند برای کسب سومین کاپ طلایی این پیکارها حریف به نام  منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در پیش دارد. شاگردان عباس براهویی می‌توانند با قهرمانی در این رقابت‌ها ضمن هتریک ظرفیت های فوتبالی منطقه احمدی را یک بار دیگر در هرمزگان به نمایش بگذارند. دیدار پایانی این پیکارها روز جمعه دوم تیرماه ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهدای کارگر بندرعباس برگزار می شود.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها